Kurumsal Chatbot

Kurumsal Chatbot

İşleri eğitim, destek, tavsiye ve daha birçok alanda kullanabileceğiniz sohbet robotlarıyla kolaylaştırın.

İletişim, iş dünyasındaki tüm aktivitelerin temelini ve vazgeçilmez bir parçasını oluşturur. Dijital iş gücü kavramının bir parçası olarak iş dünyasına katılan robotlar, iletişim konusunda da belirli yükleri insanlardan alıyor. İletişimde otomasyonu sağlayan Sohbet Robotları (Chatbot’lar), bankacılıktan perakendeye, üretimden satışa kadar her sektörde ve alanda birçok fırsat sunuyor.

İhtiyaca göre tasarlanan ve hızlı bir şekilde devreye alınan sohbet robotları, müşteri etkileşimi kadar iç iletişimde de bilgilendirici bir yaklaşımın temelini oluşturuyor, marka değerini artırıyor, zaman kazandırıyor ve mâliyetleri düşürüyor.

Kurumsal Chatbot Hangi Alanlarda Kullanılabilir?

Bilgilendirme

Sistemdeki veri ve kurallara göre bilgilendirme yapabilirler. İster markanızın yeni ürünü, ister sonraki trenin varış saatine kadar her konuda bilgi verebilirler.

Eğitim

Belirli bir prosedürü izleyen eğitimler kolayca verilebilir. Sık Sorulan Sorular eklentisiyle katılımcıların soruları yanıtlanırken, bağlam farkındalığı ile takip eden sorular da cevaplandırılabilir.

Tavsiye

Danışmanlık her zaman kullanıcının ihtiyaçlarını ve kişisel durumunu gözeterek yapılır. Her iki durum da sohbet robotuyla değerlendirilebilir. Çoğu durumda danışmanlık esasları bir karar ağacına oturtulabilir. Böylece ilgilenen kişiler ve çalışanlar, duruma uygun bilgi ve tavsiyeleri alabilirler.

Otonom Destek

Bir adım ötesinde, sohbet robotları kişisel bağımsız destek mekanizması olarak da kullanılabilir. Örneğin bir yer, tarih ve saat bilgisinden randevu oluşturup, harita ve trafik gibi detaylara kadar internetten bilgi toplayarak gereken her şeyi takviminize ekleyebilir.

Robusta Kurumsal Chatbot Özellikleri

  • Senaryo bazlı çalışma
  • Kullanıcı iletişim planını oluşturma
  • İş Süreç Yönetimi (BPM) benzeri etkileşim tasarımı
  • "If-Then" destekleyen hikaye tahtası
  • Arka planda oturum yönetimi